מחירי ביטוח הבריאות הפרטי צונחים וגם אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים

עדי שטמפר |

10:17

29-04-2024

עדי שטמפר

מחירי ביטוח הבריאות הפרטי צונחים וגם אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים

29-04-2024
לא בכל יום, משרד האוצר מוביל מהלך אמיתי ואפקטיבי שחוסך לאזרחים בני 30 עד 65 עד אלפי שקלים בשנה: הכירו את הרפורמה שכבר גרמה לצניחה במחירי ביטוח הבריאות הפרטיים ויכולה לחסוך גם לכם כסף רב.

על הרפורמה הזו כמעט לא תשמעו בחדשות – ולא במקרה, אבל אם אתם בגילאי 30 עד 65 ויש ברשותכם ביטוח בריאות פרטי, סביר להניח שהיא תחסוך לכם עד אלפי שקלים בשנה בתשלומי ביטוח הבריאות.
זו הסיבה שפיתחנו עבורכם בדיקה קצרה ופשוטה שכוללת מספר שאלות בסיסיות ומאפשרת לכם לגלות מיד, האם אתם נכללים בקבוצת המבוטחים שנהנים מהרפורמה.

התחילו לחסוך עד אלפי שקלים בשנה
בביטוחי הבריאות הפרטיים!

למה נדרשה רפורמה גדולה ודחופה
בביטוחי הבריאות הפרטיים של חברות הביטוח?

חברות הביטוח משווקות ביטוחי בריאות פרטיים לכל מי שרוצה לספק לעצמו ולבני משפחתו את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר, את התרופות היעילות ביותר ואת המנתחים הטובים ביותר.

התענוג הזה מחייב רכישת חבילת ביטוח רפואי פרטי רחבה, המכילה מגוון כיסויים שחלקם לא רלוונטיים למבוטחים ושעלותה מגיעה למאות שקלים למשפחה מדי חודש.

הרפורמה פורצת הדרך אותה הוביל משרד האוצר, מחייבת את חברות הביטוח לאפשר לכם לרכוש כיסויים ביטוחיים באופן פרטני, בהתאם לצרכים, למאפיינים ולהעדפות האישיות שלכם!

מהי הבשורה הגדולה ברפורמת ביטוחי הבריאות הפרטיים?

  1. קל יותר להשוות בין ביטוחי בריאות פרטיים
    הרפורמה יצרה אחידות באופן בו חברות הביטוח משווקות את ביטוחי הבריאות ולכן מהיום תוכלו להשוות "תפוחים לתפוחים" ולבחור בהצעה המשתלמת יותר.

  1. התחרות עוברת לזירת המחיר והשירות
    מכיוון שביטוחי הבריאות הפרטיים של חברות הביטוח זהים לחלוטין, ההשוואה בין תכולת התוכניות הופכת לקלה מתמיד ולכן התחרות עוברת לזירת המחיר והשירות. כלומר, כדי לשמר אתכם כלקוחות לאורך זמן, חברות הביטוח יציעו לכם מחירים תחרותיים ויעשו הכול, כדי לספק לכם רמת שירות גבוהה מהמתחרים.

  1. ביטוח הבריאות הפרטי שלכם תמיד נותר עדכני הרפורמה מחייבת את חברות הביטוח לעדכן את הפוליסה בכל שנתיים, בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות בעולם הרפואה ובהתאם לצרכים שלכם. כך, ביטוח הבריאות הפרטי שלכם יישאר תמיד מעודכן ואילו הכיסויים הביטוחיים שאינם רלוונטיים עבורכם יבוטלו ולא תחויבו עבורם.

  1. השפעה חיובית על ביטוחים נוספים שברשותכם
    הרפורמה עוסקת בביטוחי בריאות פרטיים, אך יש לה השפעה גם על ביטוחים פרטיים נוספים שברשותכם, כגון: ביטוח תאונות אישיות, ביטוח מחלות קשות, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי ועוד. לכן, בהזדמנות זו, מומלץ מאוד לבחון שוב את התיק הביטוחי שלכם בראייה כוללת וליהנות מחיסכון משמעותי נוסף.

הצטרפו לאלפי ישראלים שביצעו את הבדיקה
וכבר הוזילו את ביטוח הבריאות הפרטי
באלפי שקלים בשנה!

לפני ואחרי בדיקת הוזלת ביטוחי הבריאות

רוצים לדעת כמה כסף הרפורמה
בביטוחי בריאות יכולה לחסוך לכם מדי חודש?
סמנו את קבוצת הגיל שלכם!

גלית א' מראש העין, בעלת עסק עצמאי שילמה מאות שקלים בחודש עבור ביטוח בריאות פרטי. הבדיקה שערכה חסכה לה מיידית אלפי שקלים בשנה.

"עשיתי כמו כולם ביטוח בריאות פרטי כי צריך וזה חשוב, אבל אף פעם לא הבנתי עד הסוף עבור מה אני משלמת. אחרי ששמעתי על הרפורמה עשיתי את הבדיקה לפוליסה שלי ותוך זמן קצר שדרגתי את ביטוח הבריאות שלי וגם חסכתי אלפי שקלים בשנה!"

אנחנו לא תמיד מצליחים להבין במלואה את פוליסת הביטוח הפנסיוני – ובטח לא את האותיות הקטנות שלה. במצבים רבים כלל לא נשים לב למצב מזיק של כפל ביטוחי, לכיסוי חלקי שלא מספק לנו הגנה מלאה – או לתשלום חודשי מנופח. בעזרת בדיקה חיצונית של יועץ ביטוח פנסיוני נוכל לקבל את תמונת המצב הביטוחית שלנו במלואה – ולהוביל לחיסכון של אלפי שקלים.

נגן וידאו

גם אתם רוצים לחסוך עד עשרות אחוזים
בתשלום לביטוחי בריאות פרטיים?
ענו על השאלה הראשונה:

התחילו לחסוך עד אלפי שקלים בשנה
בביטוחי הבריאות הפרטיים!