בעקבות החשיפה של הרשות לתחרות בעלי ביטוח בריאות פרטי זוכים להחזרים בגבוה אלפי שקלים בשנה לחשבון הבנק

עדי שטמפר

20-05-2024
תוכן שיווקי

עדי שטמפר|ביטוח ופיננסיים

בעקבות החשיפה של הרשות לתחרות בעלי ביטוח בריאות פרטי זוכים להחזרים בגבוה אלפי שקלים בשנה לחשבון הבנק

20-05-2024
תוכן שיווקי
המספרים מוכיחים: רוב הישראלים בני 30 עד 65, מבזבזים מדי שנה אלפי שקלים על כיסויים כפולים ומיותרים בביטוחי הבריאות הפרטיים. הממצאים הקשים שנחשפו לאחרונה ע"י הרשות לתחרות, הובילו לרפורמה שמאפשרת לכם להשאיר בכיסכם אלפי שקלים.

התחילו לחסוך עד אלפי שקלים בשנה
בביטוחי הבריאות הפרטיים!

ביטוח בריאות זה חשוב,
אבל למה לשלם פעמיים?

בבדיקה מקיפה שנעשתה ע"י הרשות לתחרות, נמצא שביטוחי הבריאות של כל קופות החולים מכילים כיסויים ביטוחיים רבים שעבורם ציבור המבוטחים בגילאי 30 עד 65 משלם גם בביטוחי הבריאות הפרטיים שברשותו. המשמעות היא אובדן של עד אלפי שקלים בשנה לכל מבוטח!

חשיפה זו הובילה אותנו לפתח עבורכם בדיקה קצרה ופשוטה, המאפשרת לכם לדעת תוך דקות ספורות ובעזרת כמה שאלות בסיסיות, האם אתם כלולים באוכלוסיית המבוטחים שזכאים לבצע עדכונים בפוליסות הבריאות הפרטיות שברשותכם ולחסוך מאות שקלים בחודש. שנתחיל?

Artboard 1 copy@6x-100

לפני ואחרי בדיקת הוזלת ביטוחי הבריאות

רוצים לדעת כמה כסף אתם עשויים לחסוך
בביטוחי בריאות מדי חודש?
סמנו את קבוצת הגיל שלכם!

שימו לב: גם אם יש לכם ביטוח בריאות כפול
לא תוכלו לקבל החזר כפול

תרופות יקרות, בחירת מנתח, כיסוי ביטוחי להשתלות ולקטסטרופות רפואיות, התייעצות עם רופאים מומחים וזאת רק ההתחלה… כמעט בכל סעיף שמופיע בביטוח הבריאות הפרטי שלכם, מסתתרת, בסבירות גבוהה, כפילות יקרה ומיותרת. אבל, ברגע האמת, כשתבקשו לממש את הזכות להחזר כספי עבור מקרה הביטוח, החוק יאפשר לכם לקבל החזר רק ממקור אחד: מהביטוח המשלים בקופת החולים, או מחברת הביטוח.

אז למה שתשלמו פעמיים על אותו כיסוי ביטוחי?

בדיקת קצרה ופשוטה לפוליסת הבריאות שלכם, תחסוך מכם תשלום מיותר על כיסויים ביטוחיים חופפים – בלי לפגוע בכיסוי הביטוחי שלכם!

הצטרפו לעשרות אלפי ישראלים שביצעו את הבדיקה
וכבר הוזילו את ביטוח הבריאות הפרטי באלפי שקלים בשנה!

סיפורו של איציק מ',  מהנדס בן 52 מחיפה, ממחיש יותר מכל, עד כמה בדיקה פשוטה יכולה לחסוך לכם הון. למרות שלאיציק יש סוכן ביטוח מצוין שמלווה אותו לאורך שנים, הבדיקה הוכיחה שאפשר לשלם פחות. הרבה פחות.

"מאז ומתמיד היה לי ביטוח משלים בקופת החולים וגם ביטוח בריאות שעשיתי במסגרת העבודה. בזכות הבדיקה שעשיתי, אני חוסך 335 ₪ מדי חודש בפרמיה של ביטוח הבריאות הפרטי, בלי לאבד שום כיסוי ביטוחי ובסה"כ אני חוסך יותר מ-4,000 ₪ בשנה שזה ים כסף!"

אנחנו לא תמיד מצליחים להבין במלואה את פוליסת הביטוח הפנסיוני – ובטח לא את האותיות הקטנות שלה. במצבים רבים כלל לא נשים לב למצב מזיק של כפל ביטוחי, לכיסוי חלקי שלא מספק לנו הגנה מלאה – או לתשלום חודשי מנופח. בעזרת בדיקה חיצונית של יועץ ביטוח פנסיוני נוכל לקבל את תמונת המצב הביטוחית שלנו במלואה – ולהוביל לחיסכון של אלפי שקלים.

נגן וידאו

גם אתם רוצים לחסוך עד מאות שקלים בחודש בביטוחי בריאות?
בואו נצא לדרך! ענו על השאלה הראשונה:

התחילו לחסוך עד אלפי שקלים בשנה
בביטוחי הבריאות הפרטיים!