תנודות שוק ההון מטלטלות את תיק ההשקעות שלכם?

עדי שטמפר |

10:17

30-04-2024

עדי שטמפר

30-04-2024

מחפשים השקעה בטוחה וחכמה שתמזער את השפעות תנודתיות שוק ההון בתיק ההשקעות שלכם? צרו לעצמכם עתיד בטוח עם מגוון השקעות אלטרנטיביות של הקרנות המובילות והיציבות בישראל שיאפשרו לכם ליהנות מתיק השקעות עם תשואה נאה לאורך זמן.

 

כולנו מושקעים בשוק ההון ובצדק. ההיסטוריה מוכיחה שלאורך השנים, שוק ההון מספק תשואה עודפת על פני כל אפיק השקעה אחר. עם זאת, כפי שכתב המשורר: "החיים הם לא סרנגה, לא הכל חלק", תיק השקעות שכולל שיעור גבוה של מניות ואג"חים, יתאפיין תמיד בנסיקות מרגשות ובירידות תלולות שלא ניתן להימנע מהן, או לתזמן אותן.

וכאן, נכנס לתמונה אפיק השקעה שאינו מושפע מהתנהגות שוק ההון. אפיק המאפשר לכם, במיוחד בתקופה הנוכחית שמתאפיינת בחוסר ודאות בשווקי העולם, ליהנות מתיק השקעות בעל עמידות טובה יותר בפני תנודתיות שוק ההון, המאפשר לכם ליהנות מתשואה קבועה ויציבה לפרק זמן מוגדר מראש: השקעות אלטרנטיביות.

 

יש לך סכום פנוי להשקעה, בגובה 300,000 ₪ ומעלה?

זאת ההזדמנות שלך ליצור לעצמך עתיד בטוח עם השקעות אלטרנטיביות
לתיאום פגישת ייעוץ:

השקעות אלטרנטיביות הסוד של המשקיעים הכבדים

בניגוד להשקעות בשוק ההון, כמו מניות ואגרות חוב, בהן כספי המשקיעים נזילים וניתנים למימוש בכל עת, ההשקעות האלטרנטיביות מציעות סחירות נמוכה ודורשות אופק השקעה מינימלי של 3 עד 5 שנים. לכן ההשקעות האלטרנטיביות נקראות גם "נכסים בלתי סחירים" והן מתמקדות לרוב בנכסי נדל"ן ותשתיות ומכאן נובע היתרון הגדול שהן מציעות: מתאם נמוך בינן לבין תנודות שוק ההון, סיכון נמוך יחסית ותשואה ידועה מראש שנעה לרוב בין 5% ל-8% בשנה.

להשקעות האלטרנטיביות יתרונות רבים. הן מהוות משקל נגד להשקעה בשוק ההון, תורמות לגיוון ולפיזור תיק ההשקעות, מפחיתות את רמת הסיכון ואת הרגישות של תיק ההשקעות לשינויים בימי שגרה ובמיוחד בתקופה הנוכחית. תקופה שמתאפיינת בשינויים גאו-פוליטיים, באינפלציה שמרימה ראש, בריבית שנמצאת במגמת עליה ובהשלכות של מגפת הקורונה שעדיין מורגשות היטב בשווקים הבינלאומיים.

זו הסיבה שההשקעות האלטרנטיביות הפכו לכלי השקעה נפוץ מאוד בקרב משקיעים "כבדים", כמרכיב ממתן לתיק ההשקעות ובקרב חברות ביטוח וגופים מוסדיים ופיננסיים המנהלים תיקי פנסיה וגמל של הציבור הרחב ומגוונים את תיקי ההשקעות עם נכסים עם קורלציה נמוכה לשוק ההון.

השקעות אלטרנטיביות למשקיעים קטנים – המבוגר האחראי בתיק ההשקעות שלכם

לשמחתנו, בשנים האחרונות ההשקעות האלטרנטיביות הפכו לנגישות גם למשקיעים כמוכם, בעלי הון פנוי של 300,000 ₪ לפחות, המעוניינים ליהנות מתשואה משופרת, גם בשוק תנודתי.

למעשה, שוק ההשקעות האלטרנטיביות כל כך נגיש, כך שבאפשרותכם להשקיע באופן ישיר ע"י גופים פיננסים גדולים, כמו קרנות שמתמחות בהשקעות אלטרנטיביות, בתי השקעות וחברות ביטוח ולקבל  "יחידת השתתפות" המקנה לכם זכויות בטאבו בנכס, על פי החלק היחסי שלכם מתוך סך כל ההשקעה.

עם זאת, חשוב לזכור שתחום ההשקעות האלטרנטיביות אינו מוסדר ברגולציה ואינו מפוקח ע"י משרד האוצר ורשות שוק ההון. לכן, בכל הנוגע להשקעות אלטרנטיביות, חשוב לבחור בגוף שעובד בשיתוף פעולה עם גופי השקעה מקצועיים, ותיקים ובעלי מוניטין שצברו ניסיון רב שנים בהשקעות ובאסטרטגיות השקעה. גופים שהוכיחו את עצמם גם בניהול נכסי נדל"ן ותשתיות במדינות מערביות יציבות, כגון ארה"ב, גרמניה, אנגליה והולנד ומסוגלים להניב עבור המשקיעים הפוטנציאלים, תשואה נאה במינימום סיכון".

במה משקיעות קרנות ההשקעות האלטרנטיביות?

ההשקעות האלטרנטיביות המובילות מתמקדות בשלושה תחומים מרכזיים: קרנות השקעה בנדל"ן, קרנות השקעה בתשתיות וקרנות השקעה במתחמי דיור מוגן.

קרנות השקעה אלטרנטיבית בנדל"ן

שוק הנדל"ן זוכה לצמיחה מהירה בעולם המערבי ולא במקרה. האוכלוסייה גדלה, הכלכלה מתפתחת והצורך בפתרונות נדל"ן גדל מיום ליום. באמצעות השקעה אלטרנטיבית תוכלו לרכוש נתח יחסי בקרן ובסיום תקופת ההשקעה שמוגדרת מראש, כספי ההשקעה שלכם והתשואה שעשיתם, יופקדו בחשבונכם.

קרנות השקעה אלטרנטיבית בתשתיות

קרנות אלו מתמחות לרוב ברכישת מתקני תשתיות בתחום האנרגיה - פרויקטים הנהנים מחוזים ממשלתיים ארוכי טווח למכירת תוצרי האנרגיה לחברת החשמל המקומית או למדינה המארחת. בתום תקופה מוגדרת מראש, במהלכה תיהנו מהשקעה אלטרנטיבית ברמת סיכון נמוכה ומתשואה ידועה מראש, כספי ההשקעה שלכם בתוספת הרווחים, יגיעו לחשבונכם.

קרנות השקעה במתחמי דיור סוציאלי ציבוריים

תוחלת החיים בעולם המערבי גדלה בהתמדה והממשלות נדרשות לספק פתרונות דיור נאותים לאוכלוסייה בגיל השלישי ולאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. לכן, אין זה מפתיע שמתחמי דיור מוגן ומתחמי סוציאלי הם אחד התחומים הצומחים בתחום השקעות הנדל"ן בכלל ובתחום ההשקעות האלטרנטיביות בפרט. קרנות מתמחות שמגייסות כסף ממשקיעים כמוכם, רוכשות מתחמים שכאלו ומשכירות אותם בשכירות ארוכת טווח לממשלות. התשואה שלכם כמשקיעים, נובעת מדמי השכירות המשולמים לאורך כל תקופת ההשקעה, מהשבחת ערך הנכס וממכירתו העתידית לגוף מוסדי אחר.

איך ההשקעה האלטרנטיבית שלכם יוצרת בשבילכם עתיד בטוח?

השקעות אלטרנטיביות הן עניין למומחים. לכן בחרו גוף שמציע עשרות שנות ניסיון בהשקעות בשוק ההון ובנכסים לא סחירים, מנהל שיתופי פעולה פוריים עם הקרנות המובילות והיציבות בישראל בתחום ההשקעות האלטרנטיביות ומספק לכם ליווי צמוד לאורך כל תקופת ההשקעה.

בחירה נכונה של הנכסים האלטרנטיביים ושל הגוף המלווה, תאפשר לכם ליהנות מתיק השקעות ברמת סיכון נמוכה יחסית ומתשואות נאות – גם בתקופות סוערות!

יש לך סכום פנוי להשקעה, בגובה 300,000 ₪ ומעלה?

זאת ההזדמנות שלך ליצור לעצמך עתיד בטוח עם השקעות אלטרנטיביות
לתיאום פגישת ייעוץ:

התחילו לחסוך עד אלפי שקלים בשנה
בביטוחי הבריאות הפרטיים!